keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Pitkästä aikaa postausta..

Moikka, en oo unohtanu blogia vaikka ei oo tullut taaskaan pitkään aikaan postausta :)
Alotetaan vaikka siitä että ensviikonloppuna oonkin kokonaan Lauralla, iskä oli järkänny jonkun viikonloppu reissun sille ja äidille, Lauran vanhemmatkin lähtee ranta jameihin ja sen sisko festareille joten Laura kutsu lauantaista sunnuntaihin niille yöksi mut, Danielin, Patrikin ja Antonin :) mä meen niille jo perjantaina.


Aava ♥ 1


 
Mun juhannus meni muuten tosi hyvin, mentiin mökille perjantaina ja tultiin lauantaina, mökillä mä uin, kalastin, söin ;) ja alku yöstä käytiin iskän kanssa ajamalla järvellä veneellä, meidän mökki on keskellä saarta jos joku ei tiennyt.. samana perjantaina olin myös Aavan kanssa :) Kuvasin teille juhannus mydayn joka varmaan tulee joskus youtubeen ja blogiin..


Viime sunnuntaina lähdin espooseen mun mummille jossa suurinpiirteen uin koko ajan :) mun mummi asuu siis ihan meren rannalla joten sinne oli pääsi ihan kävellen.
Maanantaina menin mun mummin työpaikalle mukaan ja sen jälkeen käytiin sellossa shoppailemassa, ostoksista tein youtubeen videonkin (kanavalleni pääset bannerin alta "videoni" kohdasta)

PUSUKALA !
Tänään Aava tulee meille yöks, ja varmaan jtn video materiaalia ois tulossa :)
On muuten tosi kivaa et mul on jo aika paljon tilaajia, silleen kun mietitään et en oo vielä kauaakaan videoita tehnyt.. :)
Mun piti tehä teille alkuviikosta videota mut sori ettei sitä tullut mut maanantai meni kokonaan päin persettä koska sain kuulla et mun tooooosi läheiselle, yhelle pojalle joka on mun toinen paras kaveri nii et sille oli käynyt yks juttu.. siit en haluu puhuu enempää blogin puolella mut kumminkin eilen kävin kattoo sitä sairaalassa ja silleen :)

Ei muuta täl kertaa, koitan väsätä teille ihan lähiaikoina taas postausta :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti