torstai 11. heinäkuuta 2013

SUN ♥

Moikka, en oo taaskaan viikoon postannut enkä nyt kesälomalla varmaan postaakkaan kun kerran viikossa mutta en oo bloggausta lopettamassa :)
Otsikko tulee siitä että nyt on ollut niin aurinkoisia päiviä että oon vaan pahtunut ulkona auringossa ja käynyt rannalla loikoilemassa, tekis niin mieli lähteä johonkin espanjaan tai johonkin mutta turkkiin lähden syyskuussa.. Ja jos joku ei tiennyt niin mun suvusta tosi monia on turkkilaisia niin meen niitten luokse syyskuussa :)
Perjantaina olin Lauran kanssa ottamassa kuvia monta tuntia ja niitä nyt ..




Otettiin siis toosi paljon kuvia mutta yleensä joku meni pieleen..
Lauantaina olin siis myös Lauralla yötä ja sinne tuli myös Saara, Paavo ja Valtteri, meillä oli tosi kivaa me katottiin kauhuleffoja ja alku yöstä mentiin pomppimaan pellolle :D Lauran vanhemmat oli siis rantajameissa joten talo oli meidän ;) yöllä vielä päätettiin mennä tanssimaan ja laulamaan meidän vanhalle koululle josta kuvasin videon pätkänkin joka varmaan tulee blogiin..







Mulla oli muuten 9.7 nimipäivä :3 Tosin epäviralliset koska Jasmine ei oo suoraan suomalainen nimi niin se ei oo suomen kalenterissa mut 9 päivä oli Jasminin päivä nii kaikki vaan lisää sinne perään E nii kaikki hyvin ;)

Mun mummilla on aina tapana ostaa nimipäivä lahjat niin se tilasi mulle dermosililtä tollasen puhdistusgeelin ja peitepuikon jotka on muuten tosi hyviä, kannattaa tilata ! Tänään sain tollasen perus lämpösuojan prismasta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti