torstai 20. kesäkuuta 2013

Summer paradise ♥

Moikka! En oo taaskaan viikkoon postannut, mutta ei ole ollut mitään erityistä asiaa eikä kuvia oo tullut otettua.. koska tällä viikolla on satanut niin paljon niin on tullut oltu vaan sisällä.. onneks eilen eli keskiviikkona oli täydellinen ilma koska olin lintsillä Aavan, Saaran, Lauran, Danielin ja Antonin kanssa :) Rakastuin ukkoon ♥ se on niin ihana laite .. c: Oli kyllä paras päivä parhaan seuran kanssa !
Mentiin lintsille kun se aukesi ja tultiin kun meni kiinni mutta päivä tuntu menevän kauheen nopeasti.
Oon muuten tosi aktiivinen youtuben puolella joten käykää kurkkaamassa sieltä mun kanava, löydätte mut nimellä jasmine H


Kävin alku viikosta yksin kuvailemassa meidän pihatiellä ja sain otettua pari luontokuvaa.. tosin melkeen mitkään ei onnistunut ;/



Viime lauantaina Laura oli meillä yötä ja me tehtiin chubby bunny haaste, voin laittaa sen youtuben puolelle ehkää (; Nyt saa muuten ehdotella kaikkia haasteita, toteutan mielelläni :) Lauantaina oltiin Lauran kanssa siis kahdestaan meillä kun muut oli meidän naapurilla syömässä ja kattomassa leffaa..


Mä ja Laura uitiin meidän takapihan "isossa" uima-altaassa ja heiteltiin vesi-ilmapalloja trampoliinilla, katottiin myös leffa, mitäs me spartalaiset :)





Maanantaina tuli käytyä kampaajalla jossa leikkasin latvoja ja otsatukkaa aika paljon lyhyemmäksi :) Oon tosi tyytyväinen uuteen hiusmalliin koska vanha oli aika...
Nojoo mutta käykää siis kurkkaamassa mun videoita youtubesta kun en jaksa turhaan niitä laittaa tänne blogin puolelle..
Hyvää juhannusta kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti