torstai 13. kesäkuuta 2013

Flower ♥ ja järkyttävät futisharkat..

Moikka, en oo taaksaan postaillut yli viikkoon mutta vaikka saattaakin näyttää siltä että oon unohtamassa mun blogin koska postaukset on vähentyneet niin en oo lopettamassa enkä lopetakkaan :)
No mutta ei alota postausta taas valituksella joten siirrytään suoraan kuulumisiin.. ekakskin niin mä oon tosi innoissani videoiden tekemisestä ja niitä onkin viime viikolla tullut..mut löytää youtubesta nimellä jasmine H, mut jos kirjoitatte sinne hakuun ton niin rullatkaa alaspäin koska siinä heti ylhäällä on joidenkin muiden kanavia, mulla on profiilikuva jossa mulla on sellanen vaaleensininen paita..

Otsikko tulee muuten siitä koska oon taas kerran kuvaillut tosi paljon kukkia.. enkä oo saanut itestäni mitään hyvää ja onnistunutta kuvaa joten säästytte taas mun pärstäkuvilta ;)


Kuvasin teille tällä viikolla myös arkipäivä mydayn, elikkä myday mun normaalista arjesta, senkin löydätte silltä mun kanavalta :) Jos joku ei löydä mun kanavaa niin voi kommentoida tänne et jos haluu et mä laitan videot blogiinkin...

Nelli ♥




Tajusin muuten eilen että Fergu pelkää mun järjestelmäkameraa, jätin kameran lattialle itselaukaisimelle ja se tulee tolleen vaanimaan sitä :oo Arvatkaas muuten.. Fergu oli sunnuntaina näyttelyssä ja tuli toiseksi :3 Fergu on ainut tollanen kissa suomessa, tai siis sen rotuunhan kuuluu että se on sellanen pörrönen ja että sillä ei ole häntää ja sellanenhan se onkin mutta tota rotua ei oo sinisilmäisiä suomessa, tossa kuvassa ei oikein näy kun oli ilta ja sen pupillit oli niin suuret mutta päivisin sen silmät.. :3 Fergua kyseltiin Japanistakin mutta sinnehhhän se ei muuta! pysyy meillä :3


Mites muuten teidän kesäloma on lähtenyt liikkeelle? mulla ainakin ihan hyvin, eilen meillä oli futisharkat jotka oli maailman kamalimmat, meillä ei oo oikeesti ikinä ollu niin hirveitä treenejä nimittäin joku ihme tyyppi tuli pitämään meille harkat ja se piti meille lihaskunto harkat ja se sano että me "leikitään" eläimiä melkeen koko treeniaika, ja silloin kaikki ajatteli että ei se voi mitään kauheeta olla mutta oikeesti se on ihan kauheeta ! Järkyttävä vesisade ja ukkonen tuli sitten siihe kaupan päälle.. Mulla ei oo ikinä olleet jalat näin kipeet.. no mut näin jälkikäteen kun aattelee nii ne treenit olikin ihan kivat.. kasvaa ainakin kunto.. tosin treenien jälkeen kun aava tuli meille yöks niin kirjaimellisesti ei saatu jalkoja ylös vaan jalkoja joutu käsien kanssa nostelemaan :DD

Ei mulla muuta taaskaan :) Muistakaa kurkata se mun kanava youtubesta koska nyt oon tosi aktiivinen videoiden suhteen ;)

: Jasmine

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti