torstai 1. elokuuta 2013

Kuvia & ilmoitus asiaa :)

Moikka, nyt aattelin taas pitkästä aikaa tulla kirjottelemaan :) ensinnäkin haluun sanoo et postausta ei oo nyt pitkään aikaan tullu koska oon ollut päivisin niin väsynyt koska oon nyt valvonu suurinpiirtee joka päivä 5-6 niin en oo jaksanut sitten tehä postauksia..

LUE TÄMÄ TEKSTI:
Videoita tulee nykyään kerran viikossa koska mun kone ei jonkun ihmeen takia enään suostu lataamaan videoita youtubeen.. joten sain luvan käyttää Janeten konetta & käyn niillä aika usein niin lataan videot siellä :) 






Siinä oli tässä lähiaikoina otettuja kuvia, osa oli huonompi laatusia koka puhelin..
nyt kumminkin uusimpia kuvia






FERGU NÄYTTELYSSÄ <3


Tässä lähiaikoina on tullut osteltua kaikkee aika paljon.. ostosten esittelyä videoita laitan teille lauantaina, silloin tulee myös vastausvideo osa 1 :)

toi alimmainen kuva on meijän kissasta Fergusta <3 joka on siis rotukissa, tossa kuvassa se on näyttelyssä jossa se pärjäsikin tosi hyvin, tänään se lähti Saksaan näyttelyyn & tulee vasta ensiviikolla..

Eilen olin kaupungilla koko päivän ja tuli ostettua myös uusi laukku jota piti mennäkkin hakemaan :3 siitä lisää lauantaisessa videossa..
Tänään olin Paavon, Vaten, Saaran & Lauran kanssa koko päivän :) Huomenna meen Lauran mökille päiväksi ja tuun illalla, lauantaina meen Janetelle yöksi joten videoita tulee ! :3

1 kommentti:

  1. voitko laittaa seuraavaan postaukseen kuvan teidän uudesta kissasta? :)

    VastaaPoista